O firmie Perfect One

 

Od 15 lat zapewniamy kompleksową obsługę w zakresie IT dla zadowolonych klientów stawiając sobie za cel perfekcyjnie dopasowywać się do ich potrzeb.

 

Swoją przygodę z IT rozpoczęliśmy od wykonywania badań i audytów eksperckich z zakresu użyteczności i funkcjonalności systemów informatycznych. W kolejnym etapie przenieśliśmy całą naszą wiedzę na systemy, które tworzymy z pasją i pełnym zaangażowaniem dla naszych klientów.

 

Specjalizujemy się w tworzeniu oprogramowania dedykowanego, dopasowanego do potrzeb klientów, ich procedur oraz modeli pracy.

Doświadczeni specjaliści

 

Od początku istnienia firma Perfect One działa w 100% zdalnie współpracując przy projektach z doświadczonymi specjalistami takimi, jak m.in.:

  • Projektanci architektury systemów
  • Programiści back-end (odpowiedzialni za jakość tworzonego kodu)
  • Programiści front-end (odpowiedzialni za jakość martwy wizualnej)
  • Projektanci interfejsów użytkownika (UX / UI)
  • Graficy
  • Menedżerowie projektów
  • Testerzy
  • Administratorzy serwerów
  • Specjaliści z zakresu bezpieczeństwa
  • i inni

 

Umiemy słuchać naszych klientów i elastycznie dopasowywać się do ich potrzeb, zarówno w odniesieniu do oczekiwanego zakresu prac, jak i jakości oraz budżetu.

Jak pracujemy?

 

Model pracy dopasowujemy elastycznie do potrzeb i oczekiwań naszych Klientów. Poniżej przedstawiamy jeden z przykładów, jak pracujemy.

1 - Podział prac na etapy

Prace dzielimy na etapy, z których każdy trwa od 2 do 4 tygodni.

2 - Podział na zadania

Poszczególne funkcjonalności opisane na liście funkcjonalności są dzielone na mniejsze elementy (tzw. zadania) zawierające bardzo wysoki poziom szczegółowości oraz podział na elementy:

  • związane z kodem, czyli częścią niewidoczną dla użytkowników i administratorów
  • związane z warstwą wizualną (graficzną) dostępną dla użytkowników i administratorów

3 - Zatwierdzanie przez Klienta

Klient bierze udział w zatwierdzaniu szczegółów wszystkich zadań, po wcześniejszym zebraniu i przetworzeniu uwag oraz oczekiwań Klienta.

4 - Planowanie etapu

Przy udziale Klienta jest planowany etap, czyli jest ustalana lista zadań do wykonania w ramach tego etapu. 

5 - Tworzenie makiet

Po zatwierdzeniu szczegółów wykonywany jest szkic (makieta) wyglądu i układu poszczególnych elementów wizualnych w ramach danego widoku. 

6 - Zatwierdzanie makiet

Klient przekazuje uwagi i sugestie do każdego szkicu (makiety) oraz zatwierdza je do dalszego etapu, jakim jest wykonanie projektu graficznego.

7 - Tworzenie projektu graficznego

Po zatwierdzeniu szczegółów makiet jest wykonywany projekt graficzny dla danego widoku zawierający wszystkie elementy zatwierdzone na danej makiecie.

8 - Zatwierdzanie projektu graficznego

Po wykonaniu projektu graficznego Klient przekazuje uwagi i sugestie oraz zatwierdza projekt graficzny do wdrożenia i zakodowania przez programistów.

9 - Tworzenie kodu

Po zatwierdzeniu projektu graficznego programiści tworzą kod dla danego widoku i związanych z nim funkcjonalności. Następnie kod ten jest przekazywany do automatycznych testów poprawności kodu.

10 - Automatyczne testy poprawności kodu

Po wykonaniu prac przez programistów dane zadanie przechodzi przez automatyczne testy poprawności kodu. W przypadku pojawienia się takiej konieczności wracają one do poprawy przez programistę.

11 - Code review

Po pozytywnym przejściu automatycznych testów poprawności kodu danego zadania wykonywany jest tzw. „code review”, czyli sprawdzenie kodu programisty przez innego programistę i / lub przez głównego programistę. W przypadku pojawienia się takiej konieczności kod wraca do poprawy przez programistę.

12 - Testy akceptacyjne (funkcjonalne)

Po pozytywnym przejściu przez „code review” zadanie trafia do testów akceptacyjnych (funkcjonalnych) wykonywanych przez Perfect One. W przypadku pojawienia się takiej konieczności zadanie wraca do poprawy przez programistę.

13 - Testy i zatwierdzanie przez Klienta

Po pozytywnym przejściu przez testy akceptacyjne (funkcjonalne) zadanie trafia do testów po stronie Klienta  na serwerze testowym. Ewentualne uwagi są zgłaszane przez Klienta w systemie służącym do zgłaszania i monitorowania zgłoszeń.

14 - Planowanie dalszych prac

Po wdrożeniu prac na serwerze produkcyjnym Klienta może nastąpić planowanie dalszych prac.